poniedziałek, 7 stycznia 2013

Akcja 8 marca !:)

Hej Kochane !:*
Pewnie po tytule sobie myślicie " co znowu ta Kaśka wymyśliła, przecież dopiero styczeń!" .
Dzięki Ani [KLIK] trafiłam na świetną akcję organizowaną przez  Anitę! [KLIK] .

Kliknij na obrazek, żeby dowiedzieć się więcej o akcji 

Każdy lubi dostawać prezenty , więc pomyślałam sobie - czemu nie ?!:) To bardzo fajna zabawa . Właśnie wysyłam maila i czekam ze zniecierpliwieniem na finał akcji !:D

A Was zapraszam do wzięcia udziału !:)

10 komentarzy:

  1. Już lecę czytać szczegóły!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie się wstrzymam:) Dzięki za info!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że dołączyłaś :D ja już sie nie mogę doczekać losowania :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem, co o tym myśleć. Poczytam szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak;)! kto nie lubi prezentów?:P
    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam prezenty! Chociaż średnio lubię dostawać kremy do cery naczynkowej, skoro mi takowy niepotrzebny >.> mazidła wolę sobie sama dobierać

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, I just read texts on your blog and I became interested in the topic. I like your content and I am thinking whether I could use your words in my work? Would it be doable? If yes, please contact with me. Thanks.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. saprofita isolation signorini eydie skerritt germont bathsheba adagio almgren
    jeux bebe

    OdpowiedzUsuń