sobota, 24 listopada 2012

Bądź bohaterem !

Hej Dziewczyny!:)

Piszę do Was w bardzo bardzo ważnej sprawie jaką jest Szlachetna Paczka .

Aktualnie na bloggerze jest akcja zbierania takiej paczki dla rodziny, która nagle znalazła się w złej sytuacji materialnej .

Rodzina nie wymaga dużo i dlatego też została wybrana przez bloggerki! Łatwiej będzie nam zebrać siły i pomóc tej rodzinie !

Potrzebna jest przede wszystkim żywność i środki czystości . 
Rodzina ma też swoje małe marzenia, które mam nadzieję uda nam się spełnić!

Odsyłam do bloga niesamowitej dziewczyny , która poinformowała mnie o tej akcji ! 

ZOSTAŃ ŚWIĘTYM MIKOŁAJEM I SPRAW, ABY TE ŚWIĘTA BYŁ DLA TEJ RODZINY SZCZĘŚLIWE ! 

4 komentarze:

  1. Jeeeeju! ardzo Ci dziękuję za napisanie notki :) Jesteś wspaniała ;)) Oby udało nam się zebrać jak najwięcej pieniędzy! ;)) Dziękuje dziękuję dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej dziekuję :)) Rozumiem ;) Taka pomoc tez jest potrzebna dlatego Ci dziękuję niesamowicie raz jeszcez ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już pisałam do autorki, o której wspomniałaś...:)
    Pozdrawiam Kazik

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że i Ty masz wielkie serce :)
    Cieszę się, że do mnie zaglądasz, bo dzięki temu trafiłam na ten Twój post :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń