czwartek, 25 października 2012

I znów Tag :D

Hej Piękności !:*
Dziś znów będzie Tag :) Obiecuję , że w weekend napiszę kosmetyczną notkę!:)

Do tego tagu zostałam zaproszona przez Monikę [KLIK] :* Dziękuję bardzo :)
Ten tag stworzyła Sonja [KLIK]
Zasady zabawy:
- umieść na swoim blogu wpis a w nim obowiązkowo baner tagu oraz link do inicjatora tagu - Sonji
- napisz kto Cię otagował
- zamieść wpis a w nim baner, link do bloga inicjatora tagu - Sonji oraz TERAZ UWAGA: opisz i/lub pokaż za pomocą zdjęć w jaki sposób radzisz sobie z jesienną chandrą, co poprawia Ci nastrój jesienią. Odpowiedzią na tag może być tylko tekst.
- otaguj minimum 5 osób



1. Ciepła herbata malinowa <3 

Nie wyobrażam sobie jesiennego/zimowego poranka bez malinowej herbaty !:)
Udało mi się wpoić sobie ten nawyk i rano piję wielki kubek herbaty malinowej, do której czasem dolewam DOMOWEGO soku z malin :D

2. Zakuposki ! <3 

Czyli tzw. shopping !:) Nic nie poprawia mi humoru tak jak rundka po wszystkich sklepach w moim miasteczku z samego rana :D To już prawie tradycja, że co sobotę rano wyskakuję na zakupy :D
Tylko skąd na to brać pieniążki !? :)

3. Blogger ! <3
Bardzo, ale to bardzo lubię czytać Wasze posty i pisać na swoim blogu :)
To pochłania dużo mojego czasu, ale uwielbiam to ! 

4. Czekolada ! 
Tak,tak . Wiem , że to niezbyt zdrowe, ale kto odmówi sobie chociaż kosteczki pysznej i rozpływającej się w ustach czekolady ! ? 

5. Aerobik grupowy! 

Coś o czym nie wiecie i co postanowiłam ujawnić:) Być może po tym rozpoznają mnie osoby z mojego otoczenia , ale mam to gdzieś ! Chyba każdy może robić i pisać to co lubi :)
Twarze zasłonięte , ponieważ nie jestem na tym zdjęciu sama i wątpię, że dziewczyny ( i "trener" ) chcą tu gościć :)

Taguję wszystkie dziewczyny, którym podoba się ten tag !:** 

16 komentarzy:

  1. Planuję zrobić ten tag na weekend ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aerobik super!!! W mojej dziurze nie ma nawet siłowni ani żadnego fitnessu :( pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuję i planuję, ale pogoda psuje mi krajobrazik jako tło do fotek. Paskudna ta jesień...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym się podpisać pod punktami od 1 do 4, na aerobik/zumbe/cycling cały czas planuję się wybrać, ale jakoś mi nie po drodze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowana:)
    Zapraszam do zabawy:)
    http://tylkopolskiekosmetyki.blogspot.com/2012/10/moje-wosy-w-piguce.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Aerobik SUPER! Podoba mi się, że zadbałaś o zamaskowanie twarzy. Niektórzy bez namysłu wrzucają foty - oczywiście są i tacy co pytają o zgodę. Możesz zawsze zapytać trenera? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aerobik grupowy? No proszę, tego o Tobie nie wiedziałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym zamieniła grupowy aerobik na książkę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten TAG. tez chętnie wezmę w nim udział kiedy tylko znajdę chwilę dla siebie i ogarnę wszystko dookoła;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie kupię tą odżywkę w sprayu Marion z olejkiem arganowym ? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie samo zdanie o czekoladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aerobik grupowy! No, koleżanko masz czym imponować!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wlasnie mialam i te drewniane i na moich wlosach sie nie sprawdzily :) kwestia tego, czego akurat nasze wlosy potrzebuja :)

    rowniez lubie aerobik, ale taki bardziej w ramach utrzymania dobrej kondycji, niz wyczynowy/zawodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie pod nr 4 jest najlepsze :D skąd ja to znam ;)
    U mnie taki TAG musi się pojawić niedługo :)

    OdpowiedzUsuń